Кошик
35 відгуків
+380953831525
Контакти
Юридическая компания «ЮР-ИНВЕСТ»
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380953831525
+380639433125
+380443380325
Сергей Витальевич
УкраїнаКиївул. Антоновича, 172, офис 1118
seregatalalaev
+380953831525
Мапа

Отримання дозволу на будівництво

Отримання дозволу на будівництво

Відтепер, про початок будівництва необхідно просто повідомити відповідний місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури. Але спочатку слід отримати будівельний паспорт на майбутній будинок.

У Мінрегіоні повідомили, що для отримання дозволу на будівництво приватного будинку у національному законодавстві передбачено спрощену процедуру оформлення необхідних документів і декларативний принцип отримання права на забудову.

Відтепер, про початок будівництва необхідно просто повідомити відповідний місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури. Але спочатку слід отримати будівельний паспорт на майбутній будинок.

У будівельному паспорті відображаються містобудівні та архітектурні вимоги до розміщення і будівництва:

1 - індивідуальних (садибних) житлових будинків до 500 кв. м у межах населених пунктів;

2 - садового, дачного будинку не вище 2-х поверхів (без урахування мансардного поверху) до 500 кв. м поза межами населених пунктів (на територіях дачних і садових товариств);

3 - господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Важливо: оформлення будівельного паспорта не потребує отримання містобудівних умов та обмежень, а розроблення проекту будівництва також є не обов'язковим і здійснюється за бажанням.

Для того щоб отримати будівельний паспорт, необхідно звернутися до місцевого структурного підрозділу з питань містобудування та архітектури (це може бути як і територіальний підрозділ ДАБІ, так і виконавчий орган у структурі місцевої ради) або до ЦНАП та подати відповідний пакет документів:

- заяву на видачу будівельного паспорта;

- копію документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою (завірену нотаріусом, або організацією, що його видала);

- ескізні наміри забудови (місце розташування будівель і споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об'єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об'єкту із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування тощо). Ескіз можна зробити самостійно або це може зробити архітектор;

- проект будівництва (якщо є);

- завірений нотаріально документ, що підтверджує згоду співвласників земельної ділянки (якщо вони є) на забудову.

Місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури перевірить, чи відповідають наміри забудови в межах і за межами населених пунктів - генплану, плану зонування, детальному плану території або планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, а також ДБН, стандартам і правилам. Якщо все відповідає вищезазначеним вимогам, то протягом 10 робочих днів з дня надходження пакета документів безоплатно видадуть будівельний паспорт.

facebook twitter
Попередні статті